Utekväll med brudarna

Jag ska aldrig mer dricka.... inte shot i alla fall.
Ligger i sängen och mår inte alls så himla bra, med två jätte blåsor på fötterna.
Ibland undrar man om det är värt det.

Men gårdagen var åminstonne rolig. Började med en shoppingtur till Marieberg med Micke, Micke o Carro. Hittade ett svart paljettkantat linne och en liten söt kofta på Gina, och även två par skor på Sko punkten. =)

image83image84

De ser bättre ut på, och riktigt sköna var de!

Sedan blev det tv-spelning och radiobilsåkning hos Micke o Carro innan det bar iväg till Moa för min del.
Där blev det en trevlig tjej-förfest med drinkar och ölspelet. Det var jag, Moa, Malin, Sofie och Madde =)
Frammåt kvällen blev det Statt, och jag fick låna Sofies skor som var skit snygga! Vill ha! (fast fick riktigt ont i fötterna av dem) Blev dans och häng i baren... en riktigt rolig kväll. Men så mår man som man förtjänar dagen efter med.

Idag MÅSTE jag plugga och göra seminarie uppgiften, har ingen lust att göra den på planet... har inte pluggat nått i helgen vilket känns lite surt... men har på måndag på mig med. Kämpa kämpa.

Nej nu måste jag gå upp och frächa till mig, känner mig som ett vrak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0