Vill ha Paraplydrink!

Kan gladeligen meddela att jag överlevde vattenspinningen! (det kan jag tacka flytbältet för)
Jobbigt var det kan jag lova.. men oj vilken träning. Kan behövas nu till beachen!

Fick kläderna från HM igår!
Hade beställt en brun skjortklänning, en turkos strandklänning, ett vitt linne, en grön sjal och tt par bruna shorts till Micke. Fick även med en grå tunika och ett par gråa leggins gratis! Sånt är alltid kul =)
Allt passade super bra, förutom strandklänningen men de ska mamma fixa till... va bara axelbanden som var lite långa för korta jag ;)
Blev riktigt nöjd med den bruna skjort-klänningen:


image71






12 dagar kvar nu tills jag sitter på en paradisstrand och dricker paraply drinkar!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0