God morgon

Idag ställde jag väckarklockan så jag inte skulle sova bort hela förmiddagen. Duktigt värre! Har nämligen en liten to-do lista att utföra. Kännde att jag behöver strukturera upp mina dagar lite när jag bara går hemma.. sä lätt att bara sitta och inte göra nått!
Idag ska jag i alla fall
  • börja att plugga(som jag sagt så många gånger),
  • åka och köpa ny roller(den gamnla har torkat),
  • måla de luckor som är kvar,
  • städa här hemma,
Om jag hinner
  • gå ner till stan och köpa en balja till fotbad
  • titta på några Sex and the City avsnitt
  • Kanske hinna äta lite lunch därimellam?
Får se i slutet av dagen om jag hinner med allt.
Skulle vilja träffa Ann nån dag med, var länge sen vi sågs. Får slänga iväg ett sms sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0