Regn i Grebbestad på midsommar?

Nu ska jag snart hem till mamma. Lådorna målade jag en sista gång igår så nu är de äntligen klara att ta hem. Så ska bara Micke skriva fast knopparna. För han litar tydligen inte på att jag kan sätta dem rakt ;) hehe
Såg även att Secoundhand butiken i strå var öppet idag(om jag läste rätt) så dit skulle jag vilja åka en sväng med, vill se om de har några snygga plåtburkar, vaser eller nåt annat skoj. Får köpa sånt där nu när jag har klädförbud ;)
Skulle även vilja ha en liten smal byrå i gammalt stuk till sovrummet. Man har aldrig tillräckligt med lådor för viktiga saker! Men den får max vara 20 cm djup, annars blir de för trångt...Får se om jag hittar nått skoj =)

Vädret såg inte ut att bli det bästa i Grebbestad i helgen... Men smhi har haft fel förr! Jag och Micke åker iaf vilket som, så får vi se om Moa o Niclas vill med även fast regnet hotar. Det ska bli riktigt roligt iaf att komma iväg, och få se Johannas bebismage!!


Fick en kommentar från en gammal klasskamrat, nu blev jag ju jätte nyfiken på vem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0