Måndag den tionde

Är just hemkommen från Örebro. Började med föreläsning om uppsatsskrivande, trevligt att se alla igen. Men va kortvarigt eftersom det va sista gången innan C-uppsatsen ska va klar...
Efter skolan åkte jag och Lisa in till centrum där vi lunchade på Krämaren, sedan hoppade vi på bussen mot Marieberg. Målet var Skopunkten! Jag har länge spanat in ett par skor jag ville ha därifrån. När vi väl kom fram så var de såklart slutsålda i hela mellansverige. Suck! Just min tur. Men hittade ett annat par som fick följa med hem i alla fall.
När vi skulle in mot centrum igen så spöregnade det. Stod och väntade as länge på bussen, tills vi upptäckte att de stod att tidigaste bussen skulle gå om en timme. Oh nej! tänkte vi och knallade mot Marieberg för att fördriva tiden. Då möter vi bussen vi ska med! Chockade! Börjar springa tillbaka fort som tusan, och märker sedan att bussen stannar där vi kutar ifrån, var visst en busshållsplats där...smart! Jaja, går på bussen... och ca 30 minuter senare är vi i centrum igen. Jag åker aldrig buss till Marieberg igen är ett som är säkert!
Tittade runt lite på stan innan vi åkte hem mot Karlskoga. Hittade massa fina klänningar till sittningen på Gina och HM, men måste spara pengar till London, och kanske hittar jag en snygg klänning där!?


Ikväll ska jag ha en mysig hemma kväll med mig själv. Blir nog lite pasta med pesto, te, Gossip Girl och kanske en ansiktsmask och nagelvård?
Men först måste jag tvätta, städa och diska.... suck




Kom på att jag glömde säga grattis till Martin på namnsdagen...
så säger det nu om han läser. Grattis! =)

Kommentarer
Postat av: Buy or Sell - Den största bloppisen!

svar: Du glömmer väl inte bort att regelbundet kika in på Buy or Sell?!

2008-11-10 @ 20:14:29
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0