Överlever jag morgondagens seminarium??

Min snälla mamma var här igår och lämnade in duschdrapperiet! Dagen innan så var hon och jag nere på stan och köpte ett till duschdrapperi som hon nu har sytt fast i det gamla, så nu har vi ett drapperi som går ända ner till backen!
Och vilken skillnad! Nu är det inte vatten i hela badrummet längre =) (visserligen inte stort.. men ändå!)
Dåligt att det bara finns en längd på duschdrapperier...

Imorgon är det seminarie på Analys två.. Hjälp säger jag! Var en jätte svår artikel och svår att analysera, så glad att jag fick ihop någonting, men inte övertygad om det är så rätt... Men lär ju visa sig imorgon. =P
Tänkte svänga förbi Ikea med när jag ändå är i Örebro. Köpa sofföverdraget m.m.... Få se om jag orkar, men lutar åt de.
Sen blir det klippning! Ska bli trevligt med lite besök här... och spännande att se vad Elin hittat på för nått åt mig =)

Nästa fredag efter seminariet är jag sugen på att dricka drinkar för att fira att analyserna är över... Måste kolla om några vill följa med mig =)

Body Balance snart.. härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0