Krogrunda i Örebro + Karlskoga

Sitter i soffan i Mickes baotatröja och är allmänt seg och trött.... Hur ska jag orka laga massa mat + efterrätt idag? Ojojoj... Men en dusch så är jag nog redo =)
Micke och Micke åkte precis iväg till Laxå(tror ja de va), och ska kolla på en kross. Får se om de blir nått köp.

Gårdagen var jätte trevlig!! Började med seminarie med Temagruppen. Även det var trevlig. Fick igång väldigt roliga disskusioner med skratt! Nu blir det långt till nästa semianrie, Anders ska till Cypern... orättvist =P

Efter det åkte jag, A och J ner till stan och mötte upp J och B för att sedan gå iväg och ta några öl. Gick först till Stallycktan och tog en öl, men det var så fullt så vi gick vidare sen till en sportbar jag inte minns vad den heter.... Men där fick vi bord iaf så där blev vi kvar. Åt hamburgetallrik och drack öl och cider. Var jätte trevligt!! Träffas ju inte så mycket i klassen längre när det är enskilt arbete.. så lovade varandra att det får bli igen nu om 3 eller 4 veckor!! =) Då får vi väl hoppas lite fler följer med... för igår var vi ju bara 5 pers.

När det blev dags att åka hem så var J så snäll så han följde mig till bussen... är ju lite små läskigt att gå runt själv i Örebro. Nojjig, ja vet! När jag kom till Karlskoga mötte M upp mig och så åkte jag till Moa som var hemma.
Jag och Moa var inte alls sugna på at bara gå hem, så vi knallade ner till Melkers... där de tydligen stängde 12... så då fick vi gå iväg till Red Brick istället, och där träffa vi männen=)
Efter RB gick vi hem till M & N och åt korv med bröd. Gott! Sen blev det hem och sova...
En väldigt trevlig helg!!! =)


Får hoppas de blir trevligt ikväll med när Linda och Daniel kommer på besök. Men det tror jag nog... Har vi ju alltid haft förut =)
Nej nu måste jag nog börja städa lite här tror ja....

Kommentarer
Postat av: Maria

Linda och Daniel, är det mickes syster och kille?

2008-10-25 @ 16:22:46
URL: http://annelimariabrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0