Förmiddagsshopping

Kom hem från stan för en stund sedan. Hittade 4 kalsonger till Micke, hans nitskärp gör nämligen hål på typ alla, så behövdes! Köpte även två nya löpare på Hemtex, var två för 99:- Så blev en svart med nått grenmönster till vardagsrummet och en lite höstfärgad och mönstrad till köket. Kul med lite nya detaljer! Såg även en snygg bordslampa där med svart skärm och silverfot som jag blev sugen på... Har ju en 25% kupong så ska fundera på saken lite.... Skulle nog vara snygg i vårat vardagsrum.
Var även på biblioteket och lånade lite kurs böcker. De hade tyvärr bara två stycken.. så får väl köpa de andra. Inte kul. Får kolla om de finns begagnade först.

Nej nu ska jag packa mig iordning så ska jag snart cykla ner till busstationen. Hoppas man inte kommer hem allt för sent..

Kommentarer
Postat av: eliin

Vi kollade massa avsnitt, jag har heller inte sett filmen än..hehe!

Ja, usch. Känns fel på något sätt :S Men jag får gilla läget, som du säger!

Jag ska ringa till några i veckan, sen förhoppningsvis hälsa på några på lördag när jag åker dit =) Gick det bra i skolan? =) Pusss!

2008-09-01 @ 16:14:45
URL: http://frisorelin.blogg.se/
Postat av: moa

jag bokande in mig på torsdag :P

2008-09-01 @ 19:16:35
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vilket härligt pris det var på löparna!



Svar: Tack så mycket! Kram Sandra

2008-09-01 @ 22:50:19
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0