Föreläsning

Idag bytte jag och Henric sida på en föreläsning.
Vi höll en föreläsning om Scrum och hur vi har använt metoden i vårt projektarbete på Sigma, för de som läser kursen Systemutvecklingteori, Informatik A,
Jag var jättenervös, och frågade mig själv flera gånger varför jag gick med på dessa galenskaper. Jag är nämligen inte direkt ett fan av att stå och prata inför en stor skara människor.
Men föreläningen gick över förväntan! Visst var jag nervös i början, men det släppte ganska snabbt, och det var helt Ok och stå längst fram och berätta om Scrum, nästintill roligt!
Blev lite förvånad själv att det gick så bra... Märker att man har utvecklats på så många sätt sedan jag började utbildningen för 2,5 år sedan. Då hade jag aldrig vågat hålla föreläsningen.
Känner mig lite stolt faktiskt =)


På måndag ska vi lämna in första delen av projektet, känns som vi har ganska mycket bra att visa upp, och som är lätt att visa. Ska bli kul att se vad de andra grupperna gjort.
Nu ska jag titta klart på RoomService med Dregan och sedan Grey's!
Fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhh va kul att det gick så bra! fyy snart är du, kommer sakna våra bussresor :P hehe

2009-04-16 @ 19:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0