Folkhögskola = mysigt

Första dagen avklarad! Började med gemensam introduktion i aulan. Gick igenom lite om skolan, och en lärare sjöng och hade allsång. Verkar ganska mysigk på folkhögskola faktiskt! Varje tisdag är det morgonstund i aulan innan lektionerna börjar, för att starta dagen på ett avslappnande sätt. Och det är fika både på förmiddagen och eftermiddagen.
Lite annat än universitetet där jag endast var inne ca 2 dagar/vecka. Här är det lektioner varje dag mellan 9 - 16.
Efter aulamötet samlades vi klassvis och vi blev visade runt i Mediacentret där vi ska hålla till. Tror det kan bli riktigt bra faktiskt. Var tydligen "många" tjejer det här året med, vilket är kul! Dock är vi kanska bara en fjärde eller femte- del av hela klassen men en ökning sen i våras i alla fall ;P

Denna vecka är det mest introduktion på schemat, imorgon ska vi ha rundvandring och på eftermiddagen ska vi till Boda Borg! Ska bli roligt =) Tror inte jag varit där på över 5 år...

Nu blir det Lipstick Jungle, icetea och knäckebröd!
Trelig kväll!


Kommentarer
Postat av: moa

Nå, var det en massa läskiga människor ? :P

2009-08-24 @ 21:05:39
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: moa

Haha okej:P

Jag går mest med sånna jag gått med förut, och två vattenkammade killar med pressveckade byxor.

Oh ja alltid spännande att lära sig något nytt :P

2009-08-25 @ 18:27:39
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0