Hur smart är jag då?

Det kan man fråga sig när jag i skolan skickar över en Open Office fil hem, där jag har word. Inte kul. Så nu måste jag rensa hårddisken (som är full) för att få plats att installera Open Office. Suck. Tur i alla fall att det är ett open source program.
Kan man inte vara lite smart någon gång och spara i pdf-format? Nej, tydligen inte. Och jag som MÅSTE ha de pappret nu. Måste ju öva på vad jag ska säga imorgon.

Vilket jag är väldigt nervös över just nu. Jag ska "dela ut" Nobel priset i fysik imorgon i skolan. Eller rättare sagt hålla föredrag om Nobelpristagarna och läsa upp deras motivering. Plus att vi ska vara finklädda. Och stå i aulan. Framför hela skolan. Hoppas ingen kommer.
Och Mattias var sjuk idag, så har inte kunnat prata igenom vad vi ska säga. Känns sååå bra. Not.
Det blir nog bra.


På fredag är det i alla fall Innebandyturnering i skolan. Det ska bli riktigt kul! Samlade ihop ett webb-lag, med det passande lagnamnet 1337 (leet) ((Syftar på Elit)) Lite internskämt kanske, men roligt är de!! Idag tryckte vi supersnygga lagtröjor nere i textilstudion, så även fast vi inte vinner (vilket vi ju kommer göra..) så kommer vi i alla fall vara snyggast i våra t-shirts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0