Lov är överskattat

Jullov dag 2. Idag gick jag upp ganska tidigt för att vara lov. Klockan 9. Vaknade av att Micke slängde in en roller i sovrummet. Då var det bara att pallra sig upp och ta tag i dagen. Så idag har jag hunnit med en hel del. Jag har tvättat ännu en omgång i tvättstugan, målat lådan med spottar i köket, varit nere på stan och handlat de sista julklapparna och slagit in lite paket. Ganska duktigt.

Ikväll, eller nu när Micke kommer hem från jobbet, så ska vi hem till mamma och pappa och klä julgranen och äta mat. Erik är också hemma, så det ska bli kul att se lillebror igen med =) Så ska förhoppningsvis lite dataproblem lösas med...
Sen imorgon blir det väl mer måla. Och så skulle det vara ganska trevlig att träffa Micke och Carro innan de drar iväg till varmare platser... Får försöka med det!



Annars är det ganska värdelöst att ha lov. Måste säga att jag föredrar att gå till skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0