Snö!

Det är snö ute!! Och det är så fint! =)
Nu börjar julkänslan innfinna sig, men bara lite. Satt och fixade julkort igår, men måste köpa tre till + frimärken. Och sista dagen att skicka är imorgon. Alltid ute i god tid. Not.



Helgen var mycket bra! Det ända tråkiga var att Micke inte var hemma, utan i sälen med kompisar.
I fredags var ju innebandyturneringen. Kom bara delad trea...(av sex) Men vi hade i alla fall de snyggaste tröjorna och den bästa hejjaklacken! Och roligt var det! =)
Efter firade vi med lite festligheter som slutade på Red Brick. Riktigt rolig kväll! När vi skulle hem blev det lite nattmat på Max, och sen följde jag med till internatet och fick sova där. Vågade inte gå hem ensam mitt i natten.. Kalla mig löjlig =P

Lördag morgon var tydligen en städdadg på Smeden, så det var bara att hjälpa till! ;D Varför ska det alltid vara roligare att städa hos andra? Jag vill tycka det är kul att städa hemma med.. men icke. Frammåt eftermiddagen gick jag hem till mamma och pappa och åt mat, för att sedan åka hem till Linda och fika innan vi drog iväg mot Örebro - och Winnerbäck!!!

Konserten var riktigt bra! Conventum var fullsatt, och det var en rejäl blandning mellan unga och gamla. Winnerbäck spelade i ca 2 timmar, och han skulle kunna hålla på läänge till.
Tyckte dock att konserten i Brunsparken förra sommaren var snäppet bättre. Men kan kanske inte jämföra en sommar-utomhus-seplning med inomhus i en stor hall?

Söndagen åkte jag, Emma och Ingrid in till Örebro för att handla lite julklappar. Hittade det mesta, så nu har jag bara kvar lite grann.
Innan vi åkte hem åt vi sjukt god mat på Saigon. Åt thailänsk Padthai, mycket gott och mycket starkt.. Så lyxade vi till det med efterrätt: glass och friterad banan! Mums!


Sista veckan i skolan nu innan lovet... med massa kul saker på G!

Kommentarer
Postat av: Moa

Nää tror att det bara blir 52 veckor då.. ska kolla upp saken. Haha

2009-12-15 @ 17:46:50
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0