Helg-review

Gårdagen var rolig på flera vis! Började med en Scrapbooking- kurs. Var riktigt roligt! De hade massvis med fina papper och utsmyckningar så det gick att göra massa fint! Kunde ha suttit hela dagen om jag fått.=P Kom hem med en stort "kollage", tändticksask och några dubbelkort. Ska ta kort och visa senare =) Ska bli en till gång i april, hoppas jag kan vara med då med!

På kvällen gick jag hem till Moa där vi drack drinkar, skvallrade och tittade på melodifestivalen. Senare kom även Elin. Var riktigt trevligt! Efter en stund gick vi ner till statt.. var riktigt mycket folk även fast det var helgen före lön. Där inne träffade jag Micke som var där med Johan och Malin. Blev någon drink och massa dans med Malin och hennes kompis. =) De träffar vi alldeles för sällan... Måste ju åka och kolla in deras hus någon gång!
På vägen hem träffade vi Kalle som vi inte heller sett på hur länge som helst, kom fram till att vi pluggar samma sak!
Var en riktigt rolig kväll, hel nöjd =)


Idag har fam Granlund varit på besök minus Linn. Bjöd på fika och glass till Tilde. Pratade lite fjällresa.. blir antagligen en tripp till Örebro och köpa skid/snowboardutrustning i veckan. Imorgon kommer Helen och Jonas och hälsar på, då blir det lite mer planerat om mat o sånt... Måste leta reda på alla underställ och sånt snart... Tror jag har lite koll på var de kan vara =P
Ikväll blir det film-pizza-slapparkväll, precis som en söndag ska vara! Micke och Carro kommer nog förbi senare, våra söndags-partners ;Phehe





Kommentarer
Postat av: Moa

jag såg hela försnacket och när galan börja sommnade jag :( får se reprisen.

Men jag såg MR Pattinson!

2009-02-23 @ 11:26:14
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0