Heldag på stan

Igår hade jag haft en heldag-shopping! Då kom nämligen studiebidraget! ;P
Klockan 10 kom mamma hit, hämtade upp mig och åkte ner på stan för att kolla in bokrean.
Köpte tre böcker: En shopaholic i New York, Fördömd och en bok om andra världskriget till Micke. Sen får jag 2 böcker när jag fyller år av mamma =)
Gick även runt i resten av stan och hittade en hel del tjusiga kläder, både jag och mamma. Mycket trevligt!
Vid lunch mötte jag upp Lisa och Marre för att äta. Gick till Melkers o år och skvallrade. Sedan blev det en sväng runt stan med dem också. Lisa drog även med oss på möte om sommarjobb på landstinget.
Går allt för lång tid mellan gångerna man träffar dem!

När jag kom hem skulle Micke med Daniel till Örebro, så då hängde jag på där med. Åkte in till Stadium för att köpa snowboards och skidor. Både Micke och Daniel hittade varsin bräda, och Micke köpte även skor. Linda fick ett par skidor. Stor shopping! På hemvägen svängde vi förbi hos mamma och pappa och hämtade upp mina skidor, eller mammas som jag ska låna =) Så nu är alla redo för backen!
När jag kommer hem ska jag försöka packa det mesta. Har bara lite kvar att hämta i huset som jag får ta på fredag. Hittade vantarna igår med, de var i garderoben i hallen, precis framför näsan på mig! haha



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vet du vad.. blev skit sugen på att åka till London i vår... :D vad säger du?

2009-02-26 @ 16:36:37
Postat av: Sara

Ja jag vill åka igen!!!

2009-02-27 @ 09:22:05
URL: http://saraliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0