Svallningar

Micke är i Eskilstuna idag. Kanske är det de... Kanske är de boken.. eller musiken.
Antagligen en blandning.
Kan man vara mer känslosvallande..?





Jag funderar på att ta hem min keyboard. Saknar att kunna spela på den, och ta ut melodier...
Ska hämta den någon dag!

Såklart kommer man på att man vill ha det man just inte har. Bara för jag lämnade MyBooken hos pappa igår så kom jag såklart på nu att jag ville ha saker ur den. Suck.

Inspirationen till att hämta keyboraden kom när jag lyssnade på Bellas Lullaby (en av dem, finns flera olika...). Så vacker.. så vacker att mina ögon tåras.. känslosvallet igen...



Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Svar: Tack så mycket! Jag svävar på små moln just nu. Kram Sandra

2009-02-18 @ 19:03:16
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0