Helens dag

Igår fick Helen sin 50 års present. En heldag bara för henne.

Schemat för dagen:
11.00: Islandshästturridning i öfalla
14.00: Lunch på Stolpetorp
15.00: Oljemassage på Kai:s thaimassage
16.00: Hemma spa, bubbelbad med ansiktsmask m.m.
19.00: Middag på Katrinedalskrogen
21.00: Ostbricka, drinkar, snacks m.m. på Stolpetorp


Dagen var riktigt rolig! Började bra med ridningen, hade inte det bästa vädret, men det gick bra ändå. Fick klä på sig varmt bara.
Jag fick såklart den busigaste hästen, en svart blandning mellan islandshäst och schettlandsponny som hette Dirk. Han tyckte nog det var ganska tråkigt att bara gå, för han ville hela tiden börja tölta eller galloppera iväg =P En gång ryckte han till så snabbt att jag nästan flög av.. haha.
Hästarna var annars jätte snälla och fina! Bestämmde att vi får göra om ridturen i sommar när det är varmare. Red i drygt 2 timmar, så i slutet började man frysa och jag hade ont i hela kroppen. Har fortfarande sjukt ont i rumpan och benen...

Sedan blev Helen ompysslad på olika vis. På kvällen åkte vi sedan till Katrinedalskrogen och åt. Var jätte gott! Åkte sedan tillbaka till Stolpetorp där kvällen fortsatte ändå in på natten med vin, ostbricka m.m.
En riktigt rolig kväll! Hoppas Helen blev nöjd med sin dag!


Johanna, Linda, Helen och Ann.


Dirk

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Det låter verkligen som en härlig dag, vilket lyx!

2009-01-25 @ 19:51:24
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0