trumdidum

Igår blev det en tripp till Karlstad, Bergvik. Micke skulle kolla efter en snowboard. Hittade tyärr ingen, så får bli att leta vidare. Micke o Carro beställde därimot en fotpall, så helt i onödan åkte vi inte dit. Jag och Carro hittade även lite på Ginas rea. Jag köpte en brun poloklänning och ett par trosor.

På kvällen gick jag och Micke x2 hem till Moa och Niclas. Där blev det några glas vin. Kul att träffa Moa, var ett tag sen =) La in kläder på tradera med. Moa ska sälja en skinjacka och en klänning från Asos. Koll in här
Christoffer var hemma från Afghanostan med, så kul att se han igen. Men han åker tillbaka igen på måndag..
Senare gick killarna till statt och jag och Moa gick till Red Brick. Var ganska mycket folk där.. drack lite vin och pratade, väldigt trevligt!! Planerade även in en till resa till London =)
Sedan blev det att köpa pizzor på Viking och hem till Moa där även killarna var. Alltid lika gott med pizza på natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0