Lunch på Golf-restaurangen

Fredag idag och andra veckan på jobbet avklarat. Gick bra att jobba själv, hittade överallt!
Blev dock ingen kusten i helgen, husvagnen vi skulle bo i blev dubbelbokad. Känns trist, eftersom vi hade planerat för de här & längtat att komma iväg. Men men.. som plåster på såren sa Carro att vi kunde låna hennes föräldrars husvagn o åka till Lisebergs camping nån helg, låter ju inte helt fel det heller!! =)
Jag och Micke har två veckor ledigt tillsammans senare, v 32, 33, så då sa vi att vi kunde hitta på nått med... åka iväg någonstanns.. har dock inte klurat ut vad vi ska göra. Men det kommer.

Idag bjöd mormor på lunch på Golfrestaurangen! Var familjen och kusinerna från Sthlm, och det var jättegott! Kunde ha suttit kvar och ätit hur länge som helst om man inte blivit mätt...;P
Imorgon är det kalas för Erik som fyller 20 år på måndag! Bolaget- myndig! Ska bli kul med lite kalas, innan blir de lite fördrink hos Carro där hon ska hjälpa mig med håret, ska testa locktången på mitt korta hår, får se om de blir nå bra.


Det var mini-julafton för mig och Micke idag. Vi hade hela 3 paket att hämta på posten! Micke fick sina crosskydd, och jag fick mina paket från Yves Rocher och Adlibris. Alltid lika kul att få paket! Och i Yves paketet var det massa gratispresenter med! (stegräknare, solskyddsfaktor och ansiktscreme!) Sånt gillar jag!




Så vad händer denna fredagskväll? Inte mycket verkar det som. Trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0