Kubb

Idag träffades jag, Moa, Lisa och Marre nere vid näste för att spela kubb. Det blåste lite, men annars var vädret kanon. Riktigt roligt var det, har inte spelat på länge, men än satt de i lite i alla fall. Jag och Marre vann med 3 -1, även från den "svåra sidan" ;P haha Måste göras om!
Sedan följde jag med Moa hem, åkte till Elgiganten och ÖoB för att köpa fläckt och lite tavor till nya hemmer. Tyvärr kröktes bara spikarna när vi skulle få upp tavlorna, så det fick vi lämna ogjort.
När jag kom hem var fötterna alldeles skitiga efter alla äventyr, så det fick bli ett härligt fotbad och nytt nagellack på! Så nu är fötterna frächa igen, och med en somrigt rosa lack till midsommar =)

Läste dagens aftonbladet, det skulle inte bli nått vidare väder på midsommar. Ca 15 grader, målnigt och regnskurar.. Får hoppas de har fel! Klänning är ju trots allt ett måste på midsommar, och så ska vi ju inviga altanen hos Linda o Daniel, så då får de banne mig bli fint väder med!!

Vädret strular även till det för klädval, speciellt för de som planerat att åka bort, eller ska ut och dansa runt midsommarstång någonstanns.
Midsommar hör ju ändå blommor och sommarfärger till!
Färgglada klänningar, stora armband och kilklackar för att förenkla dansandet: Här är lite midsommar- inspiration:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0