Lördagsskoj

Lördagen blev jättebra! Började som planerat med Thai-mat! Kl 20 gick vi bort till Kupolen i regnet. Rosenström hade redan börjat spela. Var inte alls mycket folk där... Och nere i gropen där han spelade var det geggit och lerigt, så vi satt i öltältet o lyssnade. Efter en stund tröttnade vi på det och kände att vi kunde lika gärna gå hem imellan och lyssna på Rosenström på cd... Så det gjorde vi! Spelade Alias m.m. Vid elvatiden cyklade vi tillbaka till kupolen för att se Rydell & Quick. Det hade slutat regna så det gick att stå nere i gropen, riktigt bra konsert! Som förväntat av bandet =) Jag och Carro var tvugna att hälsa på Johan Palm med som stod i publiken, kändis-kåta som vi är ;P
Efter konserten drog vi ner till statt, då det var sjukt lång kö... O inte fick vi gå före med våra biljetter heller.. Som tur var så kom vi in Harry's vägen, som hade definitivt kortare kö! Inne på statt var det jättemycket folk! Måste ha varit fullt. Var riktigt roligt!! Träffade massa folk man kände.
Efter Statt var det efterfest hos Pär o Catrine. Linda och Catrine skjutsade mig o Carro på cyklarna. Och gissa var jag satt? Jo i Tildes barnstol!! ;P Inte illa va?! hahahaha Sen blev de bil hem i alla fall..


På onsdag ska jag på introduktionsmöte för sommarjobb.. Ska bli skönt att komma in i lite rutiner igen. Börjar verkligen tröttna på att sitta hemma.
Moa tog mig i alla fall ut på en timmes prommenad förut med söta vovven Vilma! Skönt att komma ut lite =)
Now what?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0