Dop

Imorgon åker vi iväg på en liten tripp till Grebbestad, det är dop som väntar. Bebis-Liam ska döpas. Ska bli kul, är fint med dop.

När jag kom hem från Body Balance idag så stod det en mystisk man vid porten. Han såg full ut och försökte komma in. Han hade en ficklampa eller liknande för att se nyckelhålet. Jag väntade vid bilen.... han kom in tillslut och gick ner mot förråden. Då vågade jag mig in. När jag kom in höll han på att försöka ta sig in i källaren där förråden är. Även fast trapplampan lös lyste han med ficklampan på låset. Jag småsprang upp för trappan och in i lägenheten....
Har aldrig sett mannen förut.. Kommer de som bor i andra hus in i våran trappuppgång?? Humm... Hoppas det inte var någon inbrottstjuv... Jaja... antagligen jag som nojar mig..

Nu är det läggdags, imorgon Sigma igen.
Mormor är allt bra hon.... för bra för oss alla =P

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0