Min bebis är hemma!

Idag kom Micke hem med min bebis, det vill säga min minilaptop!!
Nu fungerar den finfint, och låter så bra!
Ända är att allt jag hade på den är borta... Lite synd. Men men, bara att ladda upp med nytt.

Ikväll är det Ljusparty hos Mia, ska bli trevlig. Får se om jag hittar nått fint.

Projektet börjar nå sitt slut. Gjorde sista "huvudfunktionen" idag. Nu är det bara lite småplock och att flytta databasen till sigmas server kvar. O har ju 3 veckor kvar så de ska allt hinnas med.
Imorgon ska jag spela fotboll med Sigma. Ska bli roligt, men är lite nervös för hur bra de är.. jag har ju inte spelat på väääldigt länge. Men ska spela på gräs och alla skulle nog inte ha fotbollsskor, så det ska nog gå bra. Återkommer imorgon om hur de gick!

Ikväll är det kval i Eurovision songcontest. ´Hur tror ni det går för Malena? Jag tror att antingen så kommer den bra, eller så går de jättedåligt. Det är en låt man antingen älskar eller hatar.

Ska ni titta ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0