Spotify och jag

Måndag. Har städat och lagat mat. Nu är det bara en seg kväll kvar av dagen...

Höll på att bryta ihop idag i skolan. Av skratt.  Jag och Emma satt i photoshop och maskade ihop lite bilder. Blev väldigt roliga resultat. Rädd att jag kanske inte överlever morgondagen pga en av bilderna. Men det är de lätt värt ;D


I lördags så hade Moa 22 års kalas!! Var förfest i hennes lägenhet med lite blandat roligt folk och det lektes dricka-spel och "Jag har aldrig", senare drog vi ner till statt där det blev massa dans!! En riktigt rolig kväll! =)


Någon som har nån bra idé på vad jag ska göra hela kvällen...??
Får nog bli jag, datorn och spotify. Inte helt fel.



Här är en härlig låt som rullar på min Spotifylista:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0