Tv-kväll

Tisdag idag, förövrigt bästa tv- dagen med NCIS, Desperate HW och Christine!!
I går var jag på två möten. Första mötet var i skolan. Ett nystartat företag kom och ville ha hjälp att skapa en hemsida. Så vi är några i klassen som ska snickra iordning en åt dem. Det ska bli kul, att göra en hemsida åt ett riktigt företag som kommer användas på riktigt!
Andra mötet var med Stens projekt. Jag och pappa var på ett IT-företag och skulle få lite start hjälp. Men innan vi ens hann börja så visade det sig att vi hade fel version av Visual Studio... tydligen så har de tagit bort mobil/handdatorprogrammeringen på standardutgåvan och flyttat upp den till pro-utgåvan på VS 2008. Så nu måste vi köpa en ny programvara. Så vi har inte kommit längre alls... + att vi slängt ut 3000 i onödan. Men bara vi får det ordnat så kan vi sätta igång!


I fredags var jag ju på "Smeden". Ingrid bjöd på god mat, vi drack glögg, åt pepparkakor och kollade på filmen The World of Lost, som förövrigt var riktigt rolig! Var ganska många där, det var fullt framför tv:n! Riktigt trevlig kväll!
Lördagen började segt. Tvättade och kollade på film. Sen blev det riktigt hurtigt med Body Combat i 90 minuter! Riktigt kämpigt, men jättekul! Hade dock ont i hela kroppen efter...=P På kvällen gick jag iväg till Moa och gjorde mig fin inför kvällen. Gick ner till Red Brick och mötte upp lite folk från skolan och drack goda drinkar! Efter nån timme gick jag, Moa och Ingrid vidare ner till statt, blev en rolig kväll! =)
Söndagen kom mamma och pappa på födelsedagsfika till Micke, även Micke och Carro var på besök, så bjöd på glögg och tilltugg, gott!
En trevlig helg även fast det blev lite ändring i planerna...


Nu ska jag slänga ihop lite mat och baka lite chokladbollar!
Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0