FarmVille

Jag har likt många skaffat mig en farm på Facebook. Här är en tjusig bild på en bit av farmen ;P
Nej, jag är inte beroende!



Satt och kännde mig husmorlig förut och skulle laga en bh där byglen krypit ur. Det konstiga var att bygeln var helt utanför, men jag hittade inget hål att stoppa tillbaka den i i bh:n! Mycket mystiskt. Så, det hela slutade i att jag fick göra hål i tyget för att laga den ;P hahaha Nu är den hel igen i alla fall!


Idag fick jag höra låten till vårt visprojekt. Amir, som jag jobbar med har mixat ihop låten, och det lät jättebra! Jag har även börjat att redigera mina foton jag tagit, så nu är det bara finslip + att sätta ihop dem till ett bildspel kvar. Roligt att göra nått tillsammans med andra =)


Kanske ska börja göra lite mat? Blir tomatsoppa med vitlöksbröd, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0