Ny vecka, nya tag

Måndag = ny vecka.
Veckorna går väldigt fort på folkis måste jag säga. Vips så är dagen slut! Är det för att vi har roligt eller för att vi har mycket rast? ;P
Är i alla fall så gott som klar med bildspelet vilket känns kul. Nu väntar jag bara på den färdiga låten, och kanske lite finputs.
Testade nya fiolen idag. Funkade kanon! Tusen tack mamma och pappa för den mycket förtidiga julklappen!! Nu blir det att leta låda.


Har bokat in hela två träningspass denna vecka, hurtigt värre, hehe. Men måste verkligen komma igång. Helst skulle jag även vilja power-walka nån dag i veckan med... Får se hur det går med det.. Jag och självdisiplin hör ju inte ihop direkt. Men kan ju ha det som mål i alla fall. Anyway, onsdag är det spinning med Linda som gäller, och torsdag Body Balance. Ska bli kul att komma igång med B.B träningen med... Har inte tränat det på jag vet inte hur länge!

Nu blir det läggdags och lite läsning!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0