Musik-helg

Helgen har varit riktigt bra! Började med en seg dag då jag var trött hela kvällen.. Var hemma hos Micke och Carro och åt middag, blev även godis och filmen Mamma Mia, killarna spelade tv-spel eftersom de tycker musikaler är värdelösa ;P
På lördagen följde jag med Carro till frisören där hon skulle klippa in nytt löshår. Det gick inge vidare bra, blev ärligt talat riktigt illa, plus att frisören klippte av löshåret så de blev lika kort som mitt hår! Så ett tips är att inte gå till Vi Våga... Fick inte tag på nån annan friör heller som kunde klippa  rätt de, så fick hjälpa henne sätta upp det istället eftersom hon skulle ut på kvällen... Vet ingen som haft så otur med håret som Carro =(

Kvällen började hos Linda och Daniel. Micke hjälpte Daniel med altanbygge, senare åkte jag hemmåt för att göra mig klar för en kväll i Äspenäs! Väsen var på plats och spelade, först en spelning och sedan spelade de till dans. Var en riktigt rolig kväll! Var där med Mia och hennes familj.
Runt halv elva orkade vi inte mer så skjutsade hem mia, ida och albin. Själv åkte jag till Granlunds och fortsatte kvällen med dem!



Jag har även köpt en fiol i helgen!! Pappa hittade den på blocket hos en här i Karlskoga. Riktigt fin, bra klang och är från 1936, Riga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0