fullbokat

Ibland hopar verkligen allting ihop sig. Från och med nu och till slutet av veckan är det en hel del inbokat. Men bara massa kul!
Bl a studiebesök, möten, kalas, öppethus, träning, sticknings café och sånt kul =)
Kommer inte ha långtråkigt i alla fall!


Imorgon måste jag pressa in en runda på stan med.. Såklart är jag ute i sista sekund som vanligt ;P Ska även försöka ta mig i kragen lämna in de satans skorna på omklackning som de har behövt i ca ett halvårs tid.. Hoppas det går att klacka om dem bara även fast jag antagligen gått sönder klackarna lite..
Boka massage ska jag göra med!!! Måste komma ihåg innan presentkortet går ut!!

Ska ha möte med T.A.S.S- killarna imorgon för att avsluta vårat arbete med deras hemsida. Måste nog kolla upp så allt är klart och redo för överlämning imorgon! Som tack för hjälpen så bjuder de oss på lunch, inte helt fel!
Här kan ni kolla in hur deras sidan blev.

Nu blir det att hänga tvätt och laga mat..  Yey!

Kommentarer
Postat av: Linda

Stickningscafé...är det vad det låter som eller? Kram på dig och ha en riktigt trevlig helg =)

2010-04-21 @ 21:05:55
Postat av: Sara A

Snygg sida!

Men jag kan inte se några å,ä eller ö? Det kommer bara upp ett svart ruterformat tecken med ett frågetecken i. Ska det vara så? (Har firefox)



Ser jättebra ut!



MVH

Sara A

2010-04-25 @ 10:10:01
Postat av: Sara

Tack!

Sidan är lite knasig just nu, testade en ny redigerings-grej i torsdags och lyckades inte få rätt på det igen snabbt, så blir att försöka fixa det på måndag =) //Sara

2010-04-25 @ 15:51:17
URL: http://saraliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0