Konsert ikväll

Sista dagen på Mickes semester, men jag har en vecka kvar! Härligt
Igår var jag hemma hos mamma och pappa och åt kräftor med tillbehör, super gott! Första gånger i år, och hoppas på fler. Var en jättetrevlig kväll !

Ikväll drar jag och Linda in till Brunnsparken, Örebro för att hälsa på Winnerbäck! Han har även med sig Laleh m.f, så det kommer nog bli jättebra! Ser även ut som det blir hyffsat fint väder ikväll, vilket uppskattas eftersom det är utomhus. Vi var där förra året med, och det var riktgit bra, så hoppas på en lika bra konsert ikväll!


Nu håller jag på att hungra ihjäl, känner attt humöret börjar vackla, vilket är ett tydligt teckan på att jag måste få mat i mig snarast. Så nu hoppas jag M & C dyker upp snart så vi kan äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0