Semester

Imorgon gör jag sista dagen innan min 2 veckors långa semester! Ska bli riktigt nice med lite ledighet. Va iofs ledig över PIP, men det blev ju inte direkt någon utvilning =P
Känner att jag behöver vara ledig från jobbet med så jag hinner med huset och flytten.

Nu är det bara TRE veckor kvar tills vi ska vara inflyttade och klara. Herregud hur ska det gå!? Känns som vi har hur mycket som helst kvar. Men Micke.Ps pappa ska hjälpa till att tapetsera eftersom han ä målare, och vi får en hel del hjälp av mamma, pappa, Erik, Daniel och Mickep med... och det är väldigt bra! Tack!

Idag har mamma pappa o Erik målat alla fönster och dörrkarmar igen, så förhoppningsvs behövs de inte målas med. Och så har Micke och Erik kaklat köket. Blev riktigt snyggt! Vita blanka fasade avlånga kakelplattor. Jag har även slipat lite trapp. Vilket är fruktansvärt tråkigt förövrigt.
Och återigen så lovar jag att fota och visa =) Nu har jag ju snart semester så då får jag mer tid till bloggen med. Kanske. Om inte huste tar all min tid vill säga.

Nej nu ska jag reda ut mitt trassel till hår ur handduken...
God natt och trevlig helg !

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hejsan vännen.



Hur är det med dig, är ju lite nyfiken på vart på tre systrars väg ni har skaffat hus?



Kram

2010-08-06 @ 17:00:08
URL: http://zandraaugustsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0