Tända ljus

Min gräsänkevecka blev kort. Micke är redan på väg hem. Blev nått med bygget så de inte kunde göra klart, och fick åka hem istället. Inte mig emot :)

Dagen ha varit seg. Tisdagar är värsta dagen enligt mig. Måndag är okej för det är ganska kul att träffa alla på jobbet efter helgen. Onsdag - torsdag är nedräkning till helgen. Men tisdagar är bara trista och sega.


Hade Luciatåg igår på jobbet, va ett gäng tjejer + Lucian som lussade för resten av kontoret, kolla in våran fina Lucia på Na.se här :D




Efter jobbet åket jag, mamma och pappa till gravarna och tände ljus. Tycker det är rofyllt på kyrkogårdar. Så fint med alla tända ljus, och så lugnt och stilla.
Det är två år sedan morfar gick bort, tiden går fort... Tänker på både morfar och farfar ofta, och saknar dom. Men jag vet att de båda har det bättre nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0