Alex fest

Har ju inte skrivit något om Alex fest kom jag på!
Kvällen blev kanon! Började med förfest hemma hos myself. Var en helt perfekt förfest (förutom att jag hällde ett helt glas med grogg över min älskade dator(!), som tur nog lyckades överleva även det(Emma berättade dock att den kunde börja rosta efter ett tag...)) Anyway, kvällen bjöd på massa skratt, mys, party och guitar hero. När kvällen började bli sen begav vi oss av ner mot Red Brick och Alex fest. Där fortsatte kvällen alldeles kanonbra! Livebanden avlöste varandra, trevligt folk, dans, humöret på topp (för de flesta, för de mesta).. fest helt enkelt!

Men bilder säger ju mer än 1000 ord.. så tänkte visa lite bilder istället för att babbla på... =)


Matte och Emma börjar komma iform sakta men säkert.


Mina sötnosar! =)


Johannes och Lotta! Rockabilly tema va de!


Erik är koncentrerad.. ;P och utsmyckad...


Glennan ser glad ut..?


Emma var snygg i rockabilly-stil!


Jag koncentrerad på gitarrspel...


Girlsen


Charlie!


Äre fest?


Micke är nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0