tränings sjuk

Igår var jag alldeles jätteduktig! Var nämligen och tränade i hela två timmar. Först en timmes Body Pump och direkt efter det en timmes Body Balance. Gissa om jag var trött när jag kom hem!?
Men det känndes väldigt skönt och hurtigt när det var gjort.

Idag känns det dock mindre bra. Kanske inte ska träna stenhårt när man har ont i halsen och börjar bli förkyld? För nu när jag vaknade var förkylningen riktigt hemsk. Näsan är heltäppt, halsont och hela kroppen känns mörbultad. Och jag får verkligen inte bli sjuk tills imorgon! Har projektmöte på morgonen, och sen massage-tid på eftermiddagen. Plus att det är Brännbollskväll på skolan på kvällen. Och har body balance och innebandy inplanerat med. Tror nog jag får stryka träningspassen om jag ska försäka friskna till...


Idag är det Keramik igen. Ska bli kul och se hur min tekopp (som tappade örat och blev en skål) blev när jag målade på den med oxider. Hittade även en skål jag drejat förra gången som jag glömt bort ;P Så den ska glaceras i någon tjusig färg med =)
I eftermiddag ska vi få prova på screentryck på Visuella kommunikationen. Vår klass har fått i uppdrag att gestalta avslutningsmiddagen, dvs pynta och inreda matsalen. Vi ska då trycka egna dukar med screentryck i temat Sommarminne. Ska bli roligt faktiskt... Bara jag kan komma på nått bra tills i eftermiddag. Funderar antingen på Sommarkväll eller Marint-kust tema. Får se vad man kan hitta på.

Nu ska jag fixa till mig lite och sedan ta en promenad ner till skolan.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0