No one sleeps when I'm awake

Fredag. Helg. Endast en vecka kvar som student. Känns lite konstigt. Eller mycket konstigt. Slutprojektet är så gott som färdigt. Ska lämnas in för opponering på måndag. Ligger på min domän för tillfället ifall någon är nyfiken: saralarssons.se. Kom gärna med kommentarer, all kritik är bra =) Så är egentligen bara att byta domän och ändra cms:et när jag får tillgång till den rätta domänen kvar.



Ikväll blir det "avslutnigs-grillfest" med folk från skolan! Sista helgen innan avslutningen. Planen är att grilla, ta en öl och ha supertrevligt! Vädret verkar vara på vår sida med, så det kommer nog bli kanon!
Och nästa helg bär det av på camping med gänget på "klassresa" ♥
Kommer sakna dom...

Imorgon kommer nog också bli kanon! Är nämligen bjudna på kombinerad bröllop - 30 årsfest till Cathrine och Pär! Ska bli riktigt roligt! Ska bara lösa det återkommande problemet om vad jag ska ha på mig....
Kommer bli en riktigt bra helg känner jag på mig!




Herregud! Vad har vi gjort...!? =D haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0