Vuxenpoäng

Idag har jag samlat på mig massvis med vuxenpoäng!
Dagen började med att jag lunchade med Mia och Jenny på Strandkanten, väldigt trevligt! Kändes ganska vuxet att sitta och luncha bland massa affärs människor...

När vi lunchat klart hämtade jag upp Micke för att göra ett besök på banken. Kollade upp hur mycket vi kan få i lån vid ett eventuellt husköp. Mycket vuxenpoäng där!
Sedan drog jag med honom i diverse heminredningsaffärer och drömde mig bort om hur jag skulle vilja inreda ett helt hus... Lite mer poäng väl? Blev även en sväng till Bergslagscenter för att köpa blomjord och plantor, och det är väl också värt endel poäng!? Ännu mer poäng ramlade in när vi hoppade in på Greeks för att kolla in snygga kylar och frysar. (ok, anledningen var kanske främst hemmabiosystem, men det slutade med att vi gick runt och drog i frysdörrar istället)
Ganska många vuxenpoäng på en dag väl!? Inte illa.

Och ikväll ska vi till Kristinehamn med Johan och Malin, för att bowla och äta mat. Ska bli väldigt trevligt! Och det drar ju inte direkt ner poängen att vi har bokat bord på restaurang!

Jag kanske växer upp någon gång jag med =)
Ha en trevlig kväll, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0