Gossip girl besatt

Jag har blivit helt fast i Gossip Girl under mina två sjukdagar. Det är det ända jag gjort nu snart två dagar i sträck. Kollat på Gossip girl avsnitt. Men man kan verkligen inte sluta när man väl börjat! Jag har precis kollat klart på season3, och ska alldeles strax börja med fjärde. Riktigt spännande, måste verkligen se! Besatt? Japp!

Förutom skruvade intriger, att inte veta vem man ska gilla, kärleks och familjerelationer, så är det kul att titta på alla snygga outfits de har på sig, och få inblick i New Yorks överklassfashion.

För just nu när jag sitter i myskläder ihopkurad i sängen osminkad och med snuvig röd näsa, känner jag verkligen för lite inspiration!





Back to gossip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0