Shoppingrunda

Måndag kväll och en ny vecka framför mig.
Helgen blev lyckad. Det blev en prommenad till fam Linder för att plocka lite äpplen, så nu ska jag ta tag i och baka någn dag med! Äppelkaka och äppelmuffins kanske? Kvällen spenderades hos Linda c/o som bjöd på mat! Jättegott och trevligt som alltid!
På söndagen åkte jag och mamma in till Örebro för lite shopping. Var ute efter stövlar båda två. Och Skopunkten sviker aldrig! Två par lyckades jag komma hem med, och mamma ett par! :) Så nu är vi redo för kalla dagar i våra nya stövlar!
Blev även lite kläder, köksskåp, gardiner, krokar m.m. En väldigt trevlig och lyckad shoppingdag!

I går blev även vardagsrummet färdigtapetserat. Blev riktigt snyggt! Micke har även listat klart idag, så nu saknas bara möbler. Återkommer med bilder snart :)

Nu ska jag upp och slänga mig i soffan framför CSI. God kväll!


Boots från Skopunkten.com
Boots från Skopunkten.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0