Vasastafetten

Daniel och Micke P har fått den briljanta idén att ställa upp i Vasastafetten. Kul för dom, kanske man tänker då. Men då har de även tänkt att vi andra ska vara med också. Kul för oss!? Eller försöker de döda oss?

Det är 9 mil som ska delas upp på 10 personer i ett lag. Finns sträckor mellan 4,4 km till 15 km.
(Misstro inte att 4 km är lätt, för det är de som har jobbigast terräng)


Nej men ärligt så tror jag faktiskt det kan bli riktigt roligt. Jag ska "bara" börja träna. Jag tyckte det var jobbigt att powerwalka Bråtenspåret på 2,5 km. Känns bra. Inte.
(Vart har min bra kondition tagit vägen som jag hade för 7 år sedan?!)
Men jag kan behöva en motivation till att tvinga mig iväg och springa, så det är ju bra att ha ett mål!


Önska mig lycka till !  ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0