xoxo

Blev som jag befarat. Fick bli hemma idag. Hela gårdagen mådde jag dåligt. Gick att uthärda dagen på jobbet, då var det inte så farligt. Men på kvällen blev det mycket värre. Sov dåligt i natt med konstiga drömmar, frös och svettades omvartannat. Och i morse var det tyvärr inte bättre.
Så denna tisdag spenderas i sängen, nerkrypen under täcket och iklädd pyjamas. Till mitt sällskap har jag Gossip Girl- avsnitt. Just nu känns det som ett perfekt sätt att spendera dagen. Ungefär det jag orkar med.
Ser ut att vara ganska fint väder ute... Får se om jag kan kravla mig upp ur sängen om en stund för lite frisk luft, kanske gör mig lite piggare!
Så får jag hoppas att jag är pigg nog att åka till jobbet imorgon.


Nu ska jag återigen grotta ner mig i New Yorks kärlesbekymmer :)
xoxo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Krya på dig bigsis ;) ska också kolla på gossip girl nu =)

2010-10-05 @ 17:13:28
Postat av: elin

Låter som om du har gjort samma saker som jag idag :) t.o.m gossip girl stämde hihi! Krya på dig!

2010-10-05 @ 18:54:59
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0