Min Walk-in-closet

Okej, jag tror jag är redo att visa upp garderoben nu. Det mesta är färdigt. Bara lite krokar som ska upp.

Det här rummet är min ögonsten. Jag har fått välja allt själv, utan min kära sambos tillstånd. Det har varit jätteroligt att göra iordning, då jag alltid drömt om en egen walk-in-closet. Och jag ångrar absolut inte att jag "offrat" ett rum till en garderob.

Tidigare var det en dörr ut mot hallen. Den är nu flyttad så det blev ingång från sovrummet.


- Garderobstommar och garderobinredning från Ikea
- Grå heltäckningsmatta från Bauhouse
- Taklampa från Clas Ohlson
- Byrå från mamma och pappa, ommålad
- Silverfärgad spegel från ÖoB
- Helkroppsspegel + turkos puff från Chilli
- Rullgardin från Jysk















Kommentarer
Postat av: Emelia

Vad roligt att få se lite bilder från ert fina hem! Vad lyxigt att ha en alldeles egen walk in closet, den vart ju superfin!

2010-09-26 @ 23:39:51
Postat av: Mellisaurus-[rex]

najs :D

2010-09-26 @ 23:56:09
URL: http://mellisaur.blogg.se/
Postat av: neli

like it ;) vill också ha en walk in closet haha :(

natti

2010-09-27 @ 00:18:34
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: Maja

det där skulle jag också behöva:)

2010-09-27 @ 00:25:36
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åhh va fint =) nu är jag allt avis på din walk ing closet =P hehee

2010-09-27 @ 10:27:45
Postat av: moa

Jag smått hatar dig Sara ! Jag vill också ha en :P

2010-10-03 @ 12:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0