Oscar vem?

Idag när jag åkte hem från jobbet spelades Oscar Linnros på radion. Igen. Han spelas så gott som varje dag, den tiden jag åker till/från jobbet. Ok inte varje dag kanske. Men i alla fall alldeles för ofta. 
Och nu kanske jag gör mig ovän med flera, för han verkar vara ganska populär. Men han är ärligt talat skitdålig! Vad är det som är så bra med "fantastiska Oscar Linnros" som de sa i radion?
Hans musik är uttryckslös, mesig sång, tråkig röst, tråkig text. Allt är tråkigt. Har visserligen bara hört en låt. Som jag inte minns namnet på ens. Så tråkig är den.
Hans andra låtar kanske är fantastiska? Och att de bara valt den sämsta att spela i radio?

Ursäkta alla fans där ute. Men så är det.
Om ingen har lust att förklara vad som är så fantastiskt?

Nu ska jag testa Playstation Move!
Och sluta vara så negativ.
Kände bara för att släppa ut min negativa känsol så hag slipper dra med dem i helgen :)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0