Spring spring

Trött i både huvudet och kroppen efter en intensiv helg...
Idag satt jag med överlämning av mitt nya uppdrag på jobbet med Lene, vilket alltid är kul :) Så jobbdagen gick fort. Efter jobbet åkte jag till Ikea, med anledning att köpa två nya lådor till garderoben. Men som alltid när man är på Ikea kom jag hem med massa annat med, som t ex skolådor, mattor, glödlampor och annat bra att ha.
Hann även med en sväng in på Skopunkten och Chilli. På chilli fanns osm alltid massa fint, denna gång blev det en termoskanna, plastblommor och en "present till Micke" (skyller jag på ;)) Ska visa när jag byggt ihop den.. Kommer inte å vad det heter nu.. :P

Och hör och höpna! Jag var inne på skopunkten och provade säkert 10 par olika skor. Och jag köpte noll! Det hör till ovanligheten.. Fanns en del snygga, men inga som jag riktigt fastnade för och som passade..


Efter att sprungit i affärer kunde jag ju likagärna fortsätta springa...
Ja, sagt och gjort så tog jag min första löprunda i år! Har ju börjat fått lite smått panik då jag är anmäld till vårruset om nästan 1 månad exakt. Och inte sprungit på över ett år. Eller va det två?
I alla fall. Började "lugnt" med 1 km. (tror jag...?) Men det var tillärckligt för att jag skulle bli supertrött och mina ben kännas som blyklumpar. Märker att jag har lite att jobba upp ;P
Men kom runt i alla fall utan att stanna. Det är jag stolt över :)

Nu belönar jag mig själv med en hallon/blåbär smothie, efter en lyckad dag shopping och träning :)

Skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0