Badrumsmöbler




Nu är badrums möblerna ihopmonterade, Micke och Johan hjälptes åt igår.
Jag är helnöjd med de mörka möblerna!



Duschen är i klarglas, 100x100.

Ett högskåp och en handfatsmodul i mörk ek från Hafa Spirit.

Det ska även upp en spegel från samma serie över handfatet. Men det har belysning, så måste få lite hjälp av elektikern där. Men den kommer förhoppningsvis upp under veckan.

Så behöver taket målas en gång till med, blev lite fläckigt under kaklingen.
Fönstret målade jag idag en gång, men det behöver nog en strykning till. Kunde bara måla det inifrån idag när det var fuktigt ute, så behöver en strykning till emellan glasen.

Jag hoppas jag har ett fint badrum till på lördag då det vankas festligheter här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0