Lite lätt ångest

Idag var en lätt ångest dag på jobbet. Vi stod inför sista veckan innan Go Live, dock blev den framflyttad en vecka. Hade demo visning av projektet, som jag var jättenervös inför. Och kom på att min kollega som jag pratar med typ 1000 gånger om dagen går på semester nästa vecka...
Kommer vara två intensiva två veckor nu!


Lite helg update..

I fredags var jag, Linda, Cathrine och Linnea på Zumba maraton. Sjukt jobbigt! Men väldigt roligt, inte tränat zumba på hela sommaren. Efter passet bjöds det på tacobuffé, trevligt! Kul initiativ av Davids träningscenter!
Efter allt slit åkte Linda, Cathirne och jag hem till mig, drack massa goda drinkar och snackade massa skit. Skulle egentligen gått ut på krogen.. men så långt kom vi inte. Och vi hade nog minst lika kul hemma! :)

I Lördags bjöd Linda och Daniel på god mat, riktigt gott! Killarna var ute i skogen och fiskade, och vi tjejer satt ute på altanen framför brasan, härlig sommarkväll!

Söndagen var det NYC planering på schemat! Johanna var hemma på besök, så passade på! Så nu är vi alla godkända att åka in i landet.
Bokade även biljetter till musikalen Rock of ages. Ska bli riktigt kul! Har även planerat in att besöka ett stort shoppingcenter och en Yankees match.
Den här resan kommer bli riktigt awesom! :D



Nu ska jag försöka fokusera på filmen på TV...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0