Trailcombo

Idag har jag varit riktigt duktig! Jag och Linnea pallrade oss iväg på TrailCombo för första gången. Det är löpning blandat med styrkeövningsstationer i Aggerudsspåret. Var faktiskt lite nervös.. Är ju inte världsbäst på att springa direkt. Men kom runt! fast var sjukt jobbigt... riktigt jobbigt.
Linda var också med, men för henne var det såklart inga problem som den duktiga springare hon är! :)

Får se om vi vågar oss på det igen nu när vi vet hur fruktansvärt jobbigt det var?

Men kan ju behövas om jag ska klara av det där loppet i augusti :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Det såg ju superlätt ut Sara ;-P O jag är INTE någon duktig löpare...tycker också det är sjukt jobbigt. Men vi måste ju köra på inför Vasan :-P

2012-05-24 @ 07:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0