Njuta!

Just nu kan jag verkligen njuta av graviditeten! Jag mår inte illa (mer än små korta stunder), jag är inte så stor än och älskar min gravid-mage!

Som jag känner nu skulle jag kunna vara gravid jämt! :)

Det enda är att jag blir så andfådd snabbt.. Kan nog dock inte enbart skyllas på bebismage.. :P
Men kollat upp en Gravid Yogakurs jag tror jag ska testa.. Så har jag ju fixat kort på badhuset med... När andan faller in...


I början var det inte lika kul.. Jag mådde skit hela tiden och kunde inte riktigt våga glädja mig, för tänk om jag var sken-gravid!? Det kanske inte finns någon bebis? Det var inte alls så fantastiskt som jag hade föreställt mig. Men som tur va vände de!

Så nu ska jag passa på att njuta allt jag kan, och frossa i gravid bloggar och tidningar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt Sara :)

2013-02-13 @ 07:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0