Stockholm

Inlagd i efterhand pga buggig app..

Är på besök i Stockholm på jobb-uppdrag mån-ons.
Började bra med att tåget var drygt 1 timme försenat... Men väl på plats har det sedan gått bra.
Jobbade till ca halv 5, sen leta på hotellet. Jättefint rum, mitt på medborgarplatsen på Södermalm. Tog mig en liten shoppingrunda, och hittade lite grann. Blev några stora tröjor som jag både kan ha nu och efter bf. Tror inte jag är pepp på att gå runt i tighta tröjor direkt efter...
Blev även en present till bebis. Ett litet monster från Monki :)

Köpte sedan med supergod sushi till hotellrummet och hasade upp mig i sängen framför tv:n. Helt ok måndag!
Men saknat såklart Micke.. Vore roligare att inte vara här själv... Men imorgon ska jag träffa Ingrid! Det blir kul :)

Nu tar jag natten så jag orkar upp till frukosten :) natti!

---—
Resterande dagar i Sthlm gick bra!
Jättekul att träffa Ingrid!
Utbildningen gick med bra, de sa att de va nöjda i alla fall, vilket får vara godkänt betyg :)
Lite små trassel att ta sig hem, men till slut så var ja hemma igen, och borta bra men hemma bäst som det heter! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0