Försäkrad

Nu är bebis äntligen försäkrad. Funderat länge på att ta tag i det, men inte blivit av... Men börjar inte gälla fören v 22 (nästa vecka) i alla fall.. så spelade ju ingen roll :)
Blev tillslut Trygghansas gravidförsäkring. Mestadels för att vi redan använder oss av Trygghansa. Och så stod det att det var Sveriges populäraste, så kan ju inte vara helt fel.. :)


Igår ringde barnmorskan och rådde mig till att börja med järntabletter. Inte det jag sett fram emot. Gillar inte direkt att svälja tabletter... Apotekaren tipsade om att det fanns droppar istället att ta, så det köpte jag istället.
Tog första dosen igår kväll, 35 droppar. Och det var det vidrigaste jag smakat någonsin! Smakade blod! Och det satt kvar länge i munnen! Usch o fy!
Börjar fundera på att köpa tabletter i alla fall.. de smakar i alla fall inget. Får ju kväljningar vilket fall.. :S

Tror även jag börjat fått halsbränna nu...kom i eftermiddags. Har i alla fall någon konstig känsla i halsen... Aldrig haft halsbränna förut.. men jag kan misstänka att det är så här det känns.
Jag som gått runt och pratat om hur bra jag mår och att jag inte har några som helst symtom.. Nu kommer dom för det! :P

Kommentarer
Postat av: malin

Funderar oxå på den, den va ju gratis oxå upp tom 6 mån👍

2013-03-07 @ 10:13:46
Postat av: Sara

Malin: ja, fast jag tog den som kostade ca 1000:-. Ingick mycket mer i den :)

2013-03-09 @ 19:32:09
Postat av: Malin

Oki, 1000 kr/år eller??

2013-03-10 @ 18:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0