Smörj

Det råder ju lite delade meningar om det hjälper att smörja magen för att förhindra bristningar eller ej...
Men eftersom det inte kan bli sämre iaf så har jag smörjt under hela graviditeten. Och jag har inte fåttnågon bristning än! Kan ju dock inte säga att det har med smörjningen att göra..

I början så köpte jag Body Shops cacao butter i stift. Använde den tills alldeles nyligen då den tog slut. Luktar gott och kändes bra. Men tyckte men fick ta i lite med själva stiftet.. Ska jag köpa den igen tar jag nog i burk.
Nu när jag behövde nytt så orkade jag inte åka till Marieberg för att köpa ny, så då blev det istället Decleors Aroma Sculp. Luktar också gott och känns bra. Kan även användas efter sa hon för att hjälpa till att få tillbaka formen på magen. Så hoppas på de :)
Dock var väl Decleors i dyraste laget.. Så får hoppas den hjälper! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0